in

HRT odgovorio Domovinskom pokretu: U Vukovaru osim vatrometa nije bilo programa

HRVATSKA radiotelevizija poslala je priopćenje medijima nakon što ih je prozvao jedan od čelnika Domovinskog pokreta Miroslava Škore.

Podsjetimo, u priopćenju kojeg potpisuje politički tajnik DP-a Mario Radić HRT je žestoko kritiziran zbog, kako su naveli, “izostanka izravnog prijenosa svečanog otvorenja vukovarskog Vodotornja”.

>> Domovinski pokret žestoko napao HRT: “S ovakvim RTV programom, Hrvatska je okupirana”

HRT je potom priopćio kako “odlučno odbacuje medijske prozivke političkog tajnika Domovinskog pokreta Marija Radića zbog “neprenošenja” jučerašnjeg otvorenja vukovarskog vodotornja”.

“Napominjemo da je HRT obnovi vodotornja u Vukovaru dao iznimnu važnost i događaj se intenzivno najavljivao nekoliko dana kroz program HRT-a. A jučer, na sam dan otvorenja vodotornja, HRT je posebnu minutažu u svom programu posvetio tom događaju, a poglavito u središnjoj Informativnoj emisiji Dnevniku HTV-a – s velikom reportažom o vodotornju, simbolu otpora Vukovara nad velikosrpskom agresijom – te javljanjem uživo u središnji Dnevnik s mjesta događaja”, stoji u priopćenju HRT-a.

“Naš reporter je bio upućen da s parkirališta gleda vatromet”

“Što se pak tiče prijenosa uživo, moramo napomenuti da nam je bilo onemogućeno postavljanje vlastitih tehničkih kapaciteta za prijenos “zbog epidemiološke situacije” – kao i pristup “mjestu događaja” našem reporteru u vrijeme otvorenja u 17:30 sati, te je bio upućen da s parkirališta gleda vatromet”, navodi HRT.

“Tamo nije bilo nikakvog programa ni događanja osim vatrometa”

“Naime, zbog istinitog informiranja javnosti važno je naglasiti da u navedeno vrijeme tamo nije bilo nikakvog programa ni događanja – osim vatrometa – a da su sve najave, glazbeni brojevi, kao i dizanje zastave, bili unaprijed snimljeni nekoliko dana ranije”, zaključuje HRT u svom priopćenju.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?